31 Ağustos 2013 Cumartesi

Aletsiz Kas Geliştirme Hareketleri Evde

Aletsiz Kas Geliştirme Hareketleri Evde 

  Daha önce bu konuda evde yapılabilecek vücut geliştirme hareketleri başlıklı bir yazı kaleme almış ve bu yazıda sizleri önemli bloglara yönlendirmiştik.

 Bu yazımızda ise bu kez aletsiz kas geliştirme hareketleri evde başlığı altında sizleri yine vücut geliştirmeniz için çok faydalı paylaşımların olduğu blog ve sitelere yönlendirecek böylece bu konudaki '' evde kas geliştirme hareketleri, evde aletsiz kas geliştirme hareketleri '' gibi aramalara cevap vermeye çalışacağız.

 Aletsiz Kas Geliştirme Hareketleri Evde 

İlk olarak evde kas geliştirme hareketleri blogunda yer alan evde aletsiz vücut geliştirme hareketleri başlıklı yazıyı okuyunuz.

Zaten ilgili kaynaklarda aradıklarınızı fazlasıyla bulacaksınız..

Şimdi de ingilizce bir siteden edindiğimiz metinlerden bir kısmını paylaşalım.

Not : Bu ​​makaledeki diyet ( kas kilo ) bulking amaçlayan , ancak egzersiz rutin ( onlar kilo ya da kazanmak isteyip, uyum ve Döşeme olmak isteyenler tarafından kullanılıyor olabilir ) genel olduğunu . Genel bir kural olarak , herhangi bir aerobik egzersiz , Hedef Nabız en az 12 kesintisiz dakika , yağ kaybetmek gitmek için yoludur. Ideal bir kombinasyon vücut geliştirme ( ağırlıkları ) ve aerobik egzersizleri bir karışımı , haftanın farklı günlerinde bölünmüş ve her zaman başlangıç ​​ve germe egzersizleri ile rutinleri biten , yaralanmaları önlemek ve esnek / çevik kas ve eklem tutuyor.
Kas geliştirme hareketleri evde aletsiz
Peki , siz bazıları zaten benim kim olduğumu biliyor , ben bir MTF olmadan önce , olmayanlar için , ben üst düzey bir vücut oldu , kollarım 18 inç daha büyük , ben fazla ile tekrar için pazı bukleler yaptı 220 punds (spor salonunda başka hiç kimse bu yapabileceğini ) ve şimdiye kadar ( testosteron alma ) steroid dokunmadan o yaptı. Gerçekten ben biliyorum çünkü siz yardım etmek istiyorum , ben olurken ben satın gerçekten devraldı ve gerçekten sizinle bilgi dünyası paylaşmak istiyorum benim kadınsı tarafı önce bir sporcu olma hayatımın fazla 5 yıl boyunca bir vücut .
Evde aletsiz kas geliştirme yöntemleri

Şimdi , benimle birlikte olma sabrını lütfen , bu özel yeni başlayanlar için , çok uzun ama çok yararlıdır. Orada uzun çünkü , yazım hataları ve yazım hataları çok olabilir ve ben iyice yazım denetimi için hiçbir zaman vardı olabilir .
Evde aletsiz kas geliştirme hareketleri
Sonraki Eğer yaralanma kaçınarak ve hiç spor salonu vurmak ÖNCE , ilk günden itibaren sonuçlar elde emin üzerinde özel bir odaklanma ile , başlamak için bazı fikirler -fikirlerin en Arnold Schwarzenegger kitabı dayanmaktadır Burada açıklanan : "nin Eğitim bir Üstyapı " ve bir vücut olarak kendi deneyim .

Vücudunuzun üst kısmı vurgulamak yönelik FTM olarak durumda serbest el egzersizleri ile birkaç ay , belki için başlar. Daha sonra bazı özel egzersizler söz edeceğiz . Ben kare bir , bir egzersiz rutin başlayan ana yönlerini anlatacağım sonra

Sonrasında ise yine aynı blogda yer alan evde kol kası geliştirme hareketleri başlıklı yazıyı okuyunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder