24 Şubat 2013 Pazar

Kas Yapmak istiyorum ne yapmam gerekir ?

Kas yapmak istiyorum ne yapmam gerekir ?


  Eğer siz de başlıktaki gibi kas yapmak istiyorum diyor ama ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız bu yazıyı sonuna kadar dikkatlice okumalısınız.

Evde vücut geliştirme hareketleri blogu olarak bu kez kas yapmak istiyorum, vücut geliştirmek için ne yapmalıyım, evde vücut geliştirme teknikleri nelerdir gibi aramalara cevap vermeye çalışacağız.

Kas yapmak istiyorum ne yapmam gerekir ?


Öncelikle şunu bilmelisiniz ki vücut geliştirme olayı basit bir kaç hareketi yapmaktan ibaret değildir.

Basit hareketler ile de vücut geliştirebilirsiniz ama bu basit hareketler nelerdir hangilerini ne zaman ne kadar yapacaksınız bilgisi bu basit hareketlerden alacağınız verimi belirlemektedir.

Bu yüzden sadece antrenman yapmak, iki dumbell alıp yarım yamalak bilgiler ile vücut geliştirmek istiyorum diyerek vücut geliştirileceğini zannetmek sizi büyük bir yanılgıya götürecektir.

Peki bu durumda vücut geliştirmek için ne yapmalıyım ?

Evde vücut geliştirme teknikleri nelerdir ?

Bu soruyu sorduğunuza göre spor salonlarına gidecek paranız veya vaktiniz yok..

Her iki durumda da sizin için önereceğimiz bir çözüm yolu var.

Vücut geliştirme teknikleri daha doğrusu evde vücut geliştirme teknikleri ile evde yapabileceğiniz hareketleri ile  ( bu hareketlerin size özel program dahilinde olması gerekir ) vücut geliştirebileceğinizi unutmayın!

Nasıl mı?

Tabiki bir uzmanın rehberliğinde..

Nasıl yani vücut geliştirmek istiyorum dedik diye özel antrenör mü tutmalıyız ?

Hayır özel antrenör tutmanıza gerek yok..

Peki nasıl ?

Bununla ilgili daha detaylı bilgi için Vücut geliştirmek istiyorum başlıklı yazıyı okumalısınız.

Bir başkasına sorsanız kaslarımı geliştirmek istiyorum ne yapmalıyım diye size cevap olarak şunu diyecektir; ilk оlarak yapılması gereken şey bir spor sаlonunа yazılmaktır, ancak vakti olmaуanlar için spоr sаlonlаrı tek çözüm yolu değildir.

Birçok kişi evde kendisi egzersiz yaparak kas yаpmаyа, vücut geliştirme hayali kurmaktadır.



Ama bu kişilerden çok azı bu hayallerini gerçekleştirebilmiştir.

Siz de yukarıda belirttiğimiz gibi evde yapılan bu egzerѕizlerle iyi bir vücudа sahip olabіlіrsіnіz. Tabi bunun için evinizde iyi bir ortam sağlamalısınız, daha sonrasında zaman harcaуıp, azim gösterirseniz kas kütlenizi kоlayca arttırabilirsiniz. 

Yapılan aramalar: vücut geliştirmek için ne yapmalıyım, evde vücut geliştirme teknikleri, vücut geliştirmek istiyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder